ליקויי בנייה

 
כאשר אנו מעוניינים לרכוש נכס, יש לבצע בדיקת ליקויי בנייה, באמצעות חברה שמתמחה בבדק בית. בית, הינו מפעל חיים, הדבר הכי יקר לאדם מכל הבחינות ולכן, הבדיקה של הנכס לפני רכישתו היא חשובה מאין כמוה. רכישה של ניכס מקבלן, מחייבת אותו ב-7 שנות אחריות וכל ליקוי בניה שיתגלה ע"י חברה הממחה בבדק בית, תחייב אותו לתקן את הליקוי וחברת בדק הבית, תבדוק שוב את התיקון. זה מצד אחד יתרון רב ברכישה של נכס חדש, אך מי שרוכש נכס מיד שנייה וישנם ליקויים שיתגלו לאחר הרכישה זו כבר בעיה קשה יותר.
 
חשיבות גדולה במיוחד ניתנת לאיטום הנכס. נזקי מים הם מהנפוצים אך ההרסניים ביותר לכל מבנה. באמצעות מצלמות אינפרה אדום, ניתן יהיה לבדוק מהיכן קיימת נזילה היכן ישנם כשלים באיטום. עבודת איטום הינה אחת העבודות היקרות ביותר בתחום הבנייה ויש למצוא אנשי איטום מקצועיים שיעניקו פתרון הולם ונכס יבש לשנים רבות שימנע נזק למבנה.

ליקויים בבידוד בקיץ ובחורף

 
יש לציין כי מבחינת האיטום, אין זה אומר רק חדירת מים, כי אם בידוד נכון. כל בית שיש בו איטום מקצועי יהיה חמים בחורף וקריר בקיץ. זו הסיבה שיש לבדוק היטב  את האיטום באמצעות בדיקות מקצועיות של מהנדסי בנייה, אשר ידעו לבדוק באופן מעמיק ומקיף כל מבנה. מהנדסי בנין, נעזרים בכלים ייחודיים ומקצועיים כגון מכשירי מדידה ממרחק אשר בודקים שחטי חדרים, שטחי חלונות, רוחב מסדרונות, רוחב מדרגות, שיפועים, איטום, מרצפות, מערכות חשמל לאינסטלציה, גג, איכות בנייה וכדומה.

ליקויי בנייה- סאגה בדק בית וניהול פרויקטים

 
ליקויי הבנייה נראים גם בבתים או דירות חדשות, דירות ובתים מיד שנייה, בתי עסק ועוד. הדבר הראשון שיאמר לכם עוה"ד שלכם, יהיה לבדוק היטב את ליקויי הבנייה השונים, באמצעות חברת בדק בית וותיקה כמו סאגה בדק בית וניהול פרויקטים, הקיימת כבר למעלה מ-30 שנה. רק בדיקה מסוג זה, תקנה לכם את השקט הנפשי, היות ובית או דירה זה אינו שמן במכולת כי אם מפעל חיים של כולנו שאנו עובדים כל חיינו עבורו.
 
יש לבדוק את הנכס על מנת לא להיכנס בתסבוכות שונות הרפתקאות רעות של תביעות, תיקונים והוצאות מרובות וגבוהות שפשוט אין להן סוף. כדאי להשקיע כמה שקלים בבדק בית  כך שתדעו בדיוק מה אתם רוכשים ואם זה בכלל שווה את המאמץ. חברת סאגה עורכת דוחות לחוות דעת משפטית נגד קבלנים או מי שמכר את הנכס מיד שנייה, במידה והתגלו ליקויי בנייה חמורים.


זקוק לבדק בית?
חייג וקבל הצעה אטרקטיבית
​​​​​​​
 ​​​​​​​
 050-408-2645 

דף הבית טלפוןwaze פייסבוק