​​​​​​​בדיקת נזילות

 
כאשר אנו מעוניינים לבדוק ליקויים שונים  במבנה שלנו אנו נמצא כי אחד מהליקויים הללו יהיו נזילות.  לפעמים אנו רואים נזילות בכל מיני מקומות כמו חיבור של קירות או תקרה שיש בה סימנים של דליפה בגלל גשם שחדר לגג או לחיבור שבי הקיר לתקרה עצמה. יש לקרוא לחברת בדק בית, אשר מבצעת בדיקה של המבנה, בכדי לגלות בו ליקויים שונים. מהנדס הבניין שהא זה שבודק את המסנה, יגיע עם מצלמת אינפרה אדום שחודרת את הקירות   ויכולה לזהות היכן נמצאת הנזילה. ציוד זה נקרא ציוד תרמי שמתמחה באיתור נזילות. חברת בדק בית מצוידת במכשירים משוכללים שבאמצעותם נתן יהיה לאתר נזילות שונות  אם בגלל צנרת מים או אם בגלל איטום לקוי.
 
לרוב, נזילות נגרמות מבלאי טבעי של הצנרת שכבר קיימת שנים. כאשר אנשים רוכשים בית או דירה מיד שנייה, גם עושים בדק בית ע"י חברה מוכרת שנים, על מנת לגלות ליקויים שונים כגון נזילות, שניתן יהיה לסמן ולציין בדו"ח במידה ויש לתבוע את העל הנכס בבית המשפט.

האויב הגדול ביותר לכל מבנה

 
האויב הגדול ביותר של כל מבנה היא הרטיבות. כאשר מים מחלחלים למבנה ובמיוחד אלה שאנו לא מסוגלים לראות, הנזק למבנה יהיה רב. כאשר המים מחלחלים ליסודות עשויה להיות בעיה חמורה שקשה יהיה לתקן אותה. אם יש לבצע איטום או אם יש לבצע החלפת צנרת מים, רק דו"ח של מהנדס בניין מומחה מטעם  חברה לבדק בית, יוכל לתת דו"ח מדויק שיוכל להיות קביל גם בבית המשפט, אם נכוונה של הזמנת בדק הבית, הינה לתבוע את המוכר.
 
גם פיצוץ של צנרת וקווי ביוב, ניתן יהי למצוא באמצעות מהנדסי בניין שמוסמכים לבצע דוחות מסוג זה. ברגע שמבחינים במוקד נזילה  בבית, סימן שקיים נזק רציני ויש לתקנו ולא לדחות את התיקונים השונים. שקשורים בנזילה במיוחד.

ההמלצה של חברת סאגה בדק בית וניהול פרויקטים

 
חברות מוכרות לבדק בית, גם נזילות וזו הסיבה כי  נכס לא רוכשים ללא בדק בית. נזקים שנגרמים בשל נזילות עשויים להיות חמורים ואפילו בלתי ניתן לתיקון. חברות ידועות לבדק בית כגון סאגה בדק בית וניהול פרויקטים , המתמחה כבר 30 שנה בבדק בית וניהול פרויקטים של בנייה מהסוגים השונים.. החבר מחזיקה בצוות מיומן המורכב ממהנדסי בניין שיש להם ניסיון רב שנים בסוגים רבים של הנדסת בנין כגון תשתיות, פרויקטים ציבוריים ופרטיים.


זקוק לבדק בית?
חייג וקבל הצעה אטרקטיבית
 ​​​​​​​
 050-408-2645 

דף הבית טלפוןwaze פייסבוק