בדק בית בירושלים

 
בדק בית, הינו שם כולל לבדיקות שונות שחברת ביקורת מבנים והנדסה מבצעת עבורכם לפני רכישה של נכס מכל סוג שהוא. הבדיקה של מפרט ליקויי הבנייה ואיכות הבנייה, היא אינה הבדיקה היחידה. היום ניתן לקבל מידע יעיל ומדויק, גם לגבי הסביבה שבה נמצא המבנה, אם ישנם שכנים רעשניים, איתור בעיות בבניין המגורים שבו נמצאת הדירה, רעש, מפגעים בשכונה ועוד, שזה עוד מידע שהוא בהחלט חשוב למי שמעוניין לרכוש בית ולהיות בטוח כי הוא  ללא בעיות מיותרות וכן, המגורים יהיו באזור שקט.

בתמונה מנכ"ל סאגה בדק - שמואל גלברמן מבצע בדיקה יסודית בירושלים

 
עם העלאת המודעות, אנשים רבים שרוכשים נכסים שונים בירושלים למשל ובכל האזורים השונים בארץ ולכן הם מזמינים חברת בדק בית ירושלים, על מנת שתבדוק את המבנה לעומק ואז אנשים אלה, יוכלו לרכוש בראש שקט בית ששילמו עבורו לא מעט. גם כמות החברות העוסקות בבדק בית עלתה בשנים האחרונות יחד עם הדרישה ויש לבחור נכון חברת בדק בית שתהיה אמינה ושיש לה שם ומוניטין. לא כל שיפוצניק יכול להיכנס ולבדוק בית, כי אם רק מהנדס בניין מורשה שיש לו ניסיון רב בתחום ויכול אף להגיש דו"ח ליקויי בנייה של הנכס גם כחוות דעת בית המשפט.

מה כדאי לדעת וממה להיזהר לפני שבוחרים חברת בדק בית?

 
אם הגעתם לחברת בדק בית, אשר מציעה לכם את שירותיה ל סמך פיצויים עתידיים, מה שבהחלט נוגד את האתיקה המקצועית של אגודת המהנדסים ועשויה לפגוע בזכויותיהם בעתיד. זו הסיבה שיש לבחור חברת בדק בית בקפידה רבה. יש לוודא בנוסף, כי המהנדס שיבצע עבורכם את בדק הבית, הינו בעל רישיון תקף. מומלץ למצוא מהנדס בניין בעל ניסיון רב בכל נושא ליקויי הבנייה, שיש לו ניסיון ואמות מידותיו מתאימות לחוק. על מנת לרכוש נכס אם בית , דירה או כל מבנה אחר, כדאי כי לא תצטערו על הרכישה מאוחר יותר. מהנדס בניין מומחה, צריך להיכנס לכל הפרטים הקטנים של הנכס, בכדי לבדוק ולוודא כי הנכס תקין ואם קיימים ליקויים חמורים או זניחים שניתן יהיה לתקן אותם ולהיכנס לגור או לעבוד במבנה.
 
אחריות של רכישת נכס הינה על הקונים, היות ואם למשל משפחה מעוניינת לרכוש דירה או בית, היא תהיה חייבת לבדוק היטב, אם לא קיימים ליקויי בנייה בטיחותיים כגון חריגות במבנה שלא נבדקו או נבנו על פי חוק, מה שעלול לסכן חלילה את בני הבית.

בדק בית לעתיד בטוח

 
כאשר אנו רוכשים בית אם בירושלים או בערים אחרות, בדיקת בדק בית ירושלים היא הכרחית מהיבטים נוספים כגון מחשבה לעתיד אם תהיו מעוניינים למכור את הנכס. כל רוכש פוטנציאלי שמעוניין בנכס שלכם יהיה מעוניין לבצע בדק בית בכדי שיהיה בטוח כי הוא רוכש נכס ללא ליקויי בנייה חמורים שיעלו לו הרבה מאוחר יותר. חברת סאגה בדק בית, בודקת בצורה יסודית את הנכס  שאתם מעוניינים לרכוש, במטרה שכך תהיו שקטים יותר ברכישה בטוחה. חברת סאגה בדק בית, עורכת בדיקה מדוקדקת של הנכס, באמצעות מכשור משוכלל שמגלה כל ליקוי בניה, אם קטן או אם גדול יותר ואף תייעץ לכם מקצועית אם הרכישה היא כדאית.


כתובת המשרד: ניסים יצחק 13 הר חומה / ירושלים 
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק